wtorek, 2 czerwca 2015

Seks do potęgi trzeciej.

"...a nim zgorzkniejesz do cna..."


Jak nie mam nastroju. Dobrego oczywiście, niknie moja kreatywność i chęć tworzenia. A że ostatnio wielki smutek zagościł w mym sercu to też postów nie było. Od jutro (w sumie od teraz) MOŻE się to zmieni. 



Kiedyś coś wspominałam o parówkach. I nawet miałam o nich dzisiaj napisać, ale znalazłam ciekawszy temat.


W jakiejś durnej(chyba jednak wolę książki a gazety obrazkowe) przeczytałam, że faceci chcą trójkątów. Takich wiecie-nie miłosnych. Poniekąd miłosnych. Chodzi o seks. Nie było to dla mnie jakieś zaskakujące. Bo już słyszałam o tym fakcie/micie. Często słyszę jak napalone psiaki piszczą, że chcą dwie piękne niewiasty w łóżku(jednym!) a nie tylko jedną. Taki macho! Sprosta dwóm kobietom na raz-szacun na dzielni.

Ale zaczęłam się nad tym głębiej...hmmm...zastanawiać. Jak to jest naprawdę? W końcu to zdrada. Otwieramy najbardziej intymną sferę naszego życia przed zupełnie obcą osobą. No nie zawsze obcą, ale obcą pod względem emocjonalnym. To nie jest zdrada jak każda inna? Czym się różni od tego jakby on był sam w łóżku z tą drugą? No różni się tak, że my przy tym jesteśmy. Bacznie wszystko obserwujemy, uczestniczymy w tym. Ale również dobrze mógłby zrobić to z nią sam a nam o wszystkim opowiedzieć. 

Wydaję nam się, że w przypadku "trójkąta" mamy kontrolę nad sytuacją. BZDURA. Nigdy nie mamy. Ani jak jesteśmy ani jak nas nie ma. Nie ma żadnej różnicy. Nie mówię, że tego nie popieram. Każdy z nas ma swoje fantazje, dla jednych bardziej dziwne, dla innych akceptowalne(ale nie zaglądajmy nikomu pd kołdrę, nie nasz interes!). Tak się tylko zastanawiam...bo chyba nie różni się to niczym od zdrady "w samotności". Cóż za hipokryzja..."Wtedy Ci pozwoliłam a teraz już nie!", prawda?



Jutro wyjdę zrobić zdjęcia na bloga. I napiszę kolejny post. Może te cholerny parówki wreszcie.


Pozdrawiam serdecznie, Hania.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

SYMPATYCZNIE KAŻDEGO DNIA Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger