czwartek, 25 czerwca 2015

Pokaż kotku, co masz w środku.

Masz charyzmę? Masz TO COŚ? Masz ten błysk w oku? Porywasz za sobą tłumy?

 






NIE. Gdyby tak było, nie musiałbyś odpowiadać na te pytania. Tym bardziej odpowiadać "tak, jestem". GÓWNO PRAWDA. Charyzmatyczny ktoś nie zastanawia się nad tym czy ma ten błysk. Nie myśli o tym czy jest wyrazisty. On po prostu jest. Po prostu porywa tłumy.






Ty, ja i zdecydowana większość społeczeństwa, jesteśmy tylko zwykłymi szarymi istotami, które nie mają siły przebicia. Jesteś, żyjesz sobie w tym swoim niewyrazistym świecie, osiągasz te swoje niewyraziste cele. Gdybyś nagle stwierdził, że chcesz ocalić świat i poszukujesz ochotników, pewnie nikt by za Tobą nie pobiegł. Gdybyś założył bloga(tak, jak ja) pewnie nikt by tego nie czytał. I co z tego? Nie no, oczywiście nic. Jest fajnie tak, jak jest. Czujesz się spełniony, dowartościowany i łudzisz się, że jednak tłum pobiegnie za Tobą ratować świat.


Chyba jednak nie jesteś dowartościowany. Gdybyś czuł się spełniony nie mówiłbyś o tym spełnieniu wszystkim dookoła. Nie musiałbyś mówić, że prowadzisz bloga, dla samego pisania, bo przecież kochasz pisać. Nigdy tak nie jest. Jak chcesz pisać dla siebie, pisz na kartce i to zjadaj. Nie prowadź bloga. Nie mów, że chcesz zbawić świat. 


Czas się pogodzić z tym jak jest. Czas przestać się okłamywać. Czas żyć w zgodzie ze swoimi odcieniami szarości, wtedy będziesz naprawdę spełniony. Przestaniesz mówić, zaczniesz myśleć i czuć. Może uda Ci się zbawić świat, może nie. Najważniejsze to pogodzić się z tym, że jesteś "zwyklaczkiem". Smutne, ale prawdziwe.






Ja się z tym pogodziłam. Piszę, bo mi się nudzi. Moje życie jest szare, ja jestem ruda a trawa zielona. Tak to jest.


pozdrawiam Was serdecznie zakłamane szaraczki!

2 komentarze :

Anonimowy pisze...

Szary czy nie, lubię swoje odcienie szarości. Faktycznie zabawnie ogląda się na fb te wszystkie "optymistycznie cudowne" wpisy jaki to świat jest piękny, kolorowy, a ci co je wrzucają optymistyczni. Taka mała próba ratowania świata, szlachetna misja. Jeśli moje życie ma być szare, to warto by się postarać żeby miało ich co najmniej 50 odcieni ;)

-A

Anonimowy pisze...

https://www.youtube.com/watch?v=yB_gy4JH5xI

Prześlij komentarz

 

SYMPATYCZNIE KAŻDEGO DNIA Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger